خانه / ترفند / چگونه با وجود نخوردن شکر وزن خود را افزایش دهیم؟

چگونه با وجود نخوردن شکر وزن خود را افزایش دهیم؟

 

چگونه با وجود نخوردن شکر وزن خود را افزایش دهیم؟

شکر تنها راه برای افزایش وزن نیست! درحقیقت غذا هایی که به افزایش وزن شما کمک می کنند بسیار زیاد و متنوع هستند و شما می توانید با استفاده از آنها اضافه وزن سالم داشته باشید.

 

مراحل

 

  1. بیشتر از آنچه که بدنتان به آن احتیاج دارد کالری مصرف کنید. شما می توانید با جستجو در اینترنت یک برنامه ی محاسبه کننده ی کالری را دانلود کنید. برای استفاده از این برنامه شما باید قد و وزن و میزان فعالیت های روزانه ی خود ( مانند ورزش, مطالعه و تماشای تلویزیون و …) را وارد برنامه کنید. میزان فعالیت های روزانه ی شما, میزان کالری لازم بدن شما را مشخص می کند.

مواد مغذی سالم

  1. باید حتما از مواد مغذی استفاده کنید. اگر از این طریق وزن اضافه کنید افزایش وزن سالمی خواهید داشت و بدن شما به همه ی ویتامین ها و مواد معدنی دست پیدا خواهد کرد.

 

  1. غذاهای پر انرژی را انتخاب کنید. حبوبات, آجیل و لبنیات نمونه ی خوبی از این غذاها هستند. همچنین می توانید از غذاهای دریایی و گوشت نیز استفاده کنید.

 

  1. تعداد وعده های غذایی روزانه ی خود را افزایش دهید. اگر نمی توانید بیش از اندازه غذا بخورید, می توانید تعداد وعده های غذایی خود را افزایش دهید.

میوه

  1. از مصرف میوه ها و سبزیجات فراموش نکنید. میوه ها و سبزیجات منبع غنی از ویتامین ها و مینرال هستند که به داشتن یک رژیم غذایی سالم کمک می کنند.

 

  1. غذا های پر کالری را همراه با سبزیجات مصرف کنید و در کنار آنها از سس و روغن زیتون استفاده کنید.

پاستا

  1. مواد غذایی که کربوهیدرات بالا دارند را مصرف کنید از جمله پاستا, برنج و سیب زمینی.
افزایش وزن, افزایش وزن بدون شکر, افزایش وزن سالم, تناسب اندام, چگونه با وجود نخوردن شکر وزن خود را افزایش دهیم, چگونه وزن خود را به طور سالم افزایش دهیم, راه های افزایش وزن با نخوردن شکر,

لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

چگونه یک ایستگاه شارژ گوشی درست کنیم؟

  چگونه یک ایستگاه شارژ گوشی درست کنیم؟   آیا می خواهید یک ایستگاه شارژ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *