خانه / ترفند / نحوه ی ایجاد لیست در OneNote

نحوه ی ایجاد لیست در OneNote

 

نحوه ی ایجاد لیست در OneNote

 

Microsoft OneNote یک برنامه ی آنلاین یادداشت مجازی است که به شما امکان یادداشت برداری, ایجاد لیست, افزودن تصاویر و … را می دهد. استفاده از Microsoft OneNote رایگان است و شامل ۷ گیگا بایت حافظه ی ذخیره سازی ابری است و از طریق دستگاه های مختلف می توانید آن را مدیریت کنید.

زبانه home

مراحل :

  1. روی زبانه ی “Home” کلیک کنید و منوی کشویی “Tags” را باز کنید.
  2. گزینه ی “To Do.” را انتخاب کنید. یک قسمت با یک جعبه ی خالی در وسط صفحه نمایش داده خواهد شد.
  3. موارد لیست را تایپ کنید و بعد از هر مورد دکمه ی “Enter” را فشار دهید.
  4. برای بررسی و ویرایش هر مورد از لیست روی همان مورد ضربه بزنید و یا کلیک کنید.

 

OneNote, آموزش ایجاد لیست در OneNote, چگونه در OneNote لیست ایجاد کنیم, راهنمای ایجاد لیست در OneNote, نحوه ایجاد لیست در OneNote,

لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

طرز تهیه ی اسموتی با طعم پرتقال و توت فرنگی

    در این مقاله قصد داریم طرز تهیه یک اسموتی سالم و خوشمزه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *