خانه / ترفند / نحوه ي انتقال Task ها در Google Tasks

نحوه ي انتقال Task ها در Google Tasks

 

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه در Google Tasks وظیفه ی جدید ایجاد کنید, لیست کار هایی که باید انجام دهید را تغییر دهید, لیست جدید ایجاد کنید, یک لیست را تغییر نام دهید یا لیستی را حذف کنید. با ما همراه باشید.

 

 

مراحل :

انتخاب لیست

  1. لیستی که می خواهید ویرایش کنید را باز کنید. روی آیکون “☰” ضربه بزنید و از این منو یک لیست را انتخاب کنید.
task مورد نظر

task مورد نظر

  1. روی task مورد نظر کلیک کنید و نگه دارید. در این لیست task بالا میرود.
حرکت دادن task

حرکت دادن task

  1. می توانید به دلخواه task را بالا و پایین ببرید.
علامت ⋮

علامت ⋮

  1. از گوشه ی سمت راست روی علامت ⋮ ضربه بزنید. با این کار گزینه های لیست نمایش داده می شود.
انتخاب تاریخ

انتخاب تاریخ

  1. از قسمت “Sort by.” یک تاریخ را انتخاب کنید. هنگامی که این گزینه انتخاب شد, همه ی task های داخل لیست به ترتیب تاریخ مرتب خواهند شد.

اگر می خواهید به ترتیب قبلی برگردید, از همان منو گزینه ی My order را انتخاب کنید.

باز کردن جزئیات task

باز کردن جزئیات task

  1. برای باز کردن جزئیات روی یک task ضربه بزنید. شما می توانید task انتخاب شده را به لیست ذخیره شده ی دیگری منتقل کنید.
باز کردن جزئیات task

باز کردن جزئیات task

  1. از بالای صفحه روی نام لیست ضربه بزنید. شما می توانید لیست فعلی task را در بالای صفحه ی جزئیات مشاهده کنید.
انتقال task

انتقال task

  1. روی لیستی که می خواهید task را به آن منتقل کنید ضربه بزنید. با این کار task به لیست انتخاب شده منتقل می شود.

 

آموزش انتقال Task ها درGoogle Tasks, چگونه در Google Tasks انتقال task ها را انجام دهیم, روش انتقال Task ها در Google Tasks, نحوه انتقال Task ها در Google Tasks,

لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

نحوه ی غیر فعال کردن تماس صوتی در تلگرام

نحوه ی غیر فعال کردن تماس صوتی در تلگرام Telegram یک سرویس پیام رسانی فوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *