خانه / ترفند / نحوه حذف صفحات از یک فایل PDF با استفاده از Adobe Acrobat

نحوه حذف صفحات از یک فایل PDF با استفاده از Adobe Acrobat

نحوه حذف صفحات از یک فایل PDF با استفاده از Adobe Acrobat

فایل های PDF برای حفظ فرمت اصلی یک سند بسیار عالی هستند، اما تلاش برای ویرایش آنها می تواند کمی دشوار باشد. حتی یک اقدام ساده مانند حذف صفحه می تواند برای شما  دشوار باشد، زیرا برنامه Free Reader Adobe هیچ ابزار ویرایشی ندارد. خوشبختانه، بسیاری از راه حل های رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای حذف سریع صفحات از فایل های PDF خود استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم یک آموزش گام به گام و جامع را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه ی آن انجام این کار برای شما بسیار ساده شود. با ما همراه باشید.

مراحل حذف صفحات از یک فایل PDF با استفاده از  Adobe Acrobat :

باز کردن pdf

  1. PDF را در Adobe Acrobat باز کنید. شما نمی توانید صفحات را در Adobe Reader رایگان حذف کنید.
گزینه Page Thumbnails

گزینه Page Thumbnails

  1. از پنل سمت چپ روی گزینه ی “Page Thumbnails” کلیک کنید. اگر این گزینه را مشاهده نکردید روی “View” → “Show/Hide” → “Navigation Panes” → “Page Thumbnails” کلیک کنید.

انتخاب صفحات

  1. صفحاتی که می خواهید حذف کنید را انتخاب کنید. شما می توانید با کلیک بر روی موس و کشیدن آن چندین مورد را هم زمان انتخاب کنید هم چنین می توانید Ctrl را نگه دارید و بر روی هر صفحه ای که می خواهید انتخاب کنید, کلیک کنید.

دکمه Delete

  1. برای حذف صفحات انتخاب شده روی دکمه “Delete” کلیک کنید. دکمه “Delete” در بالای صفحه Thumbnails قرار دارد .
چگونه چند صفحه از فایل pdf را از طریق Adobe Acrobat حذف کنیم, حذف صفحات از یک فایل pdf, مراحل حذف صفحات از یک فایل PDF با استفاده از  Adobe Acrobat, نحوه حذف صفحات از یک فایل PDF با استفاده از Adobe Acrobat,

لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

نحوه استفاده از نمک برای از بین بردن سوختگی درون ماهیتابه

برای کسانی که می خواهند میزان مواد سمی را در زندگی خود از بین ببرند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *