خانه / ترفند / طرز تهیه ی همبرگر عدس

طرز تهیه ی همبرگر عدس

همبرگرهای گیاهی را می توان با لوبیا ، برنج ، سویا ، قارچ و هر ماده دیگری که بتوان آن را به شکل همبرگر درآورد درست کرد. شما می توانید این همبرگر های سالم و خوشمزه را کبابی کنید یا آنها را سرخ کنید. بعضی از افراد ترجیح می دهند طعم همبرگر سبزیجات خود را به طعم همبرگر گوشتی نزدیک کنند ، در حالی که برخی دیگر طعم حبوبات و سبزیجات تازه را بخاطر خصوصیات منحصر به فردشان ترجیح می دهند. برای پیدا کردن طعم مورد علاقه خود ، دستورالعمل سه همبرگر سبزیجات ساده ای که برای شما فراهم آورده ایم را امتحان کنید. سه نمونه همبرگری که در این سایت برای شما فراهم آمده است به شرح زیر می باشند:

همبرگر لوبیای سیاه ، همبرگر عدس و همبرگر خمیر سویا و قارچ.

برای یادگیری این دستورالعمل خوشمزه تا انتهای آموزش با ما همراه باشید.

مواد لازم :

۱ و ۲/۱ فنجان عدس پخته شده

۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۱ عدد پیاز کوچک ، خرد شده

۳ عدد هویج متوسط ، خرد شده

۳ حبه سیر ، خرد شده

۱ قاشق چایخوری زیره

۴/۱ قاشق چایخوری فلفل

۴/۳ فنجان نان خرد شده

۲ عدد تخم بزرگ

۲/۱ قاشق چایخوری نمک

۱ فنجان ماست ساده

مراحل :

روغن زیتون

روغن زیتون

  1. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک ماهیتابه گرم کنید. ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و روغن را گرم کنید.
پیاز و هویج

پیاز و هویج

  1. پیاز و هویج را به قابلمه اضافه کنید. اجازه دهید پیازها و هویج تا حدی بپزند که رنگ آنها شفاف شود و هویج ها نرم شوند. این مرحله باید حدود پنج دقیقه طول بکشد.
سیر

سیر

  1. سیر را اضافه کرده و اجازه دهید به مدت یک دقیقه بپزد. اگر خیلی زود سیر را اضافه کنید ، می سوزد. بعد از اینکه سبزیجات پخته شدند ، فقط یک دقیقه باید سیر بپزد.
خاموش کردن حرارت

خاموش کردن حرارت

  1. حرارت را خاموش کنید. پس از پختن سبزیجات ، بقیه مواد در یک غذا ساز ترکیب کنید.
غذاساز

غذاساز

  1. مواد را به غذا ساز منتقل کنید. مراقب باشید ، زیرا محتویات ماهیتابه همچنان داغ است.
اضافه کردن مواد

اضافه کردن مواد

  1. باقی مانده مواد را اضافه کنید. ۴/۳ فنجان نان خرد شده,۲ عدد تخم بزرگ ,۲/۱ قاشق چایخوری نمک و۱ فنجان ماست ساده را اضافه کنید.
ترکیب کردن

ترکیب کردن

  1. مواد را درون غذا ساز بریزید تا کاملا با هم ترکیب شوند. نیازی نیست مواد را بیش از حد خرد کنید. مواظب باشید که این مخلوط بیش از حد خرد نشود.
شکل دادن به مواد

شکل دادن به مواد

  1. این مواد را به شکل همبرگر درآورید. می توانید با دست نیز آن را شکل دهید.
روغن زیتون

روغن زیتون

  1. یک قاشق غذاخوری باقیمانده روغن را در ماهیتابه گرم کنید. اجازه دهید روغن خوب گرم شود.
سرخ کردن

سرخ کردن

  1. همبرگر ها را سرخ کنید. هر طرف همبرگر باید به مدت ۲ الی ۳ دقیقه سرخ و طلایی شود.
همبرگر عدس

همبرگر عدس

  1. همبرگرهای سبزیجات را سرو کنید. آنها در نان های همبرگر خوشمزه قرار دهید و در کنار سس گوجه فرنگی ، خردل ، ترشی ، کاهو و گوجه فرنگی و خیار شور سرو کنید. نوش جان !
آموزش درست کردن همبرگر عدس, چگونه همبرگر عدس درست کنیم, طرز تهیه ی همبرگر عدس, همبرگر عدس,

لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

نحوه ی تمیز کردن فر کننده ی مو با مسواک

اگر از فر کننده ی مو زیاد استفاده می کنید ، احتمالا متوجه این موضوع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *