خانه / ترفند / طرز تهیه ی ساندویچ کم کالری

طرز تهیه ی ساندویچ کم کالری

 

طرز تهیه ی ساندویچ کم کالری

برای درست کردن این ساندویچ کم کالری و خوشمزه به گوجه فرنگی, نان ساندویچی, ریحان و پنیر موتزارلا احتیاج دارید.

 

مواد لازم :

نان ساندویچی سبوس دار

۴ برش کالباس بدون چربی

۲ برش گوجه فرنگی

۲ برش پنیر موتزارلا تازه

۲ عدد فلفل ترشی تند

نمک

فلفل

 

 

مراحل

  1. قبل از درست کردن این غذای خوشمزه, ماهیتابه را روی حرارت متوسط گرم کنید.
  2. نان ساندویچی سبوس دار را با استفاده از چاقو برش دهید.
  3. سیب زمینی, گوجه فرنگی و پنیر موتزارلا را روی برش اولیه نان بچینید.

ساندویچ

  1. روی ساندویچ ترشی فلفل, ریحان بگذارید و به اندازه ی دلخواه به مواد نمک و فلفل اضافه کنید.
  2. لایه ی دوم نان را روی مواد بگذارید.
  3. ساندویچ آماده شده را درون ماهیتابه قرار دهید. شما می توانید برای سرخ شدن این ساندویچ از کمی روغن زیتون استفاده کنید. دو طرف ساندویچ را روی حرارت قرار دهید.

ساندویچ کم کالری

  1. اکنون ساندویچ شما آماده است. می توانید آن را نوش جان کنید!

 

آموزش ساندویچ کم کالری, ساندویچ سریع و خوشمزه و کم کالری, طرز تهیه ی ساندویچ کم کالری, طرز تهیه ی ساندویچ های رژیمی و لاغر کننده خوشمزه, غذای رژیمی, غذای رژیمی و کم کالری, فست فود رژیمی,

لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

طرز تهیه ی اسموتی با طعم پرتقال و توت فرنگی

    در این مقاله قصد داریم طرز تهیه یک اسموتی سالم و خوشمزه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *