خانه / ترفند / طرز تهیه صبحانه سبزیجات با گلوتن گندم

طرز تهیه صبحانه سبزیجات با گلوتن گندم

حذف کردن گوشت از رژیم غذایی به این معنی نیست که نمی توانید روز را با یک صبحانه سرشار از پروتئین شروع کنید. سویا یک منبع عالی برای پروتئین است ، بنابراین با اضافه کردن لوبیا سیاه به خمیر سویا پروتئین را نیز افزایش می دهید. در این مقاله قصد داریم صبحانه ای سرشار از پروتئین برای افراد گیاهخوار ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم :

۲ فنجان گلوتن گندم (۲۸۸ گرم)

¼ فنجان مخمر تغذیه ای (۱۵ گرم)

۲ قاشق چایخوری نمک

۱ قاشق چایخوری پاپریکا

½ قاشق چایخوری پودر پیاز

½ قاشق چایخوری پودر سیر

۲/۱ فنجان آب سبزیجات دلخواه (۱۱۸ میلی لیتر)

¼ فنجان روغن گیاهی (۵۹ میلی لیتر)

¼ فنجان به علاوه ۱ قاشق غذاخوری شربت افرا (۷۴ میلی لیتر)

۲ قاشق غذاخوری سس گوجه فرنگی

۱٫۵ قاشق چایخوری فلفل سیاه

مراحل :

 قالب

قالب

  1. فر و قابلمه را آماده کنید. ابتدا فر را تا ۳۵۰ درجه فارنهایت (۱۷۷ درجه سانتیگراد) روشن کنید. زمانی که فر گرم می شود ، یک قالب ۹ اینچ در ۵ اینچ ( ۲۳*۱۳ سانتی متر) را با یک ورق فویل آلومینیومی بپوشانید. سپس فویل را با اسپری روغن چرب کنید.

مخلوط کردن مواد خشک

  1. مواد خشک را با هم مخلوط کنید. گلوتن گندم خود را در یک کاسه بزرگ بریزید سپس پاپریکای ، پودر پیاز ، پودر سیر و ۱ قاشق چایخوری نمک خود را اضافه کنید. هم بزنید تا به خوبی با هم مخلوط شوند.
ترکیبات مایع

ترکیبات مایع

  1. ترکیبات مایع را با هم ترکیب کنید. در یک کاسه آب سبزیجات ، روغن گیاهی و سس را بریزید. سپس ۲ شربت افرا را به آن اضافه کنید. تا زمانی که آنها به طور یکنواخت ترکیب شوند ، به هم زدن ادامه دهید.
خمیر

خمیر

  1. خمیر را درست کنید. مواد مرطوب را درون مواد خشک بریزید. هم بزنید تا کاملاً مخلوط شوند. سپس خمیر را برای چند دقیقه ورز دهید. در صورت لزوم ، خمیر را روی سطح صافی انتقال دهید و آن را ورز دهید.
ریختن در قالب

ریختن در قالب

  1. خمیر را داخل قالب قرار دهید. سپس در یک کاسه فلفل سیاه را با نمک و شربت افرا ترکیب کنید. سپس این مواد را روی خمیر بمالید.

پوشاندن با فویل

  1. روی خمیر را بپوشانید. برای این کار از فویل آلومینیوم استفاده کنید. آن را محکم ببندید. اطمینان حاصل کنید که هیچ شکافی وجود نداشته باشد.
  1. قالب را درون فر قرار دهید. به مدت ۴۰ دقیقه آن را بپزید سپس آن را از فر خارج کنید و روی سطحی قرار دهید تا سرد شود.
صبحانه سبزیجات با گلوتن گندم

صبحانه سبزیجات با گلوتن گندم

  1. بعد از اینکه سرد شد آن را برش دهید و نوش جان کنید.

+++++++

  1. پایان !
چگونه صبحانه سبزیجات با گلوتن گندم درست کنیم, روش درست کردن صبحانه سبزیجات با گلوتن گندم, صبحانه سبزیجات با گلوتن گندم, طرز تهیه ی صبحانه سبزیجات با گلوتن گندم,

لينک منبع

درباره ی admin

همچنین ببینید

نحوه ی تمیز کردن فر کننده ی مو با مسواک

اگر از فر کننده ی مو زیاد استفاده می کنید ، احتمالا متوجه این موضوع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *